image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Welcome Holiday ! - Kazimierz Dolny

Sesja za mną, a ogłaszałam rodzicom już rezygnację ze studiów gdy zobaczyłam jakie przedmioty mnie czekały. Jednak udało się i nie było tak źle jak przypuszczałam. Czekam jeszcze na wyniki z elektrotechniki, ale wiecie.. trzeba być dobrej myśli ! Jeżeli jesteście ze mną na bieżąco, to wiecie że matematyka dla mnie jest jak kula w nodze. Fart, a może ktoś tam u góry chciał żeby mi się udało. I tak oto skończyłam z 3+ na koniec. 
Pogoda za oknem może nie powala, ale te dni beztroski nadeszły ! Jest jeszcze jeden mały problem, nie potrafię przyzwyczaić się do dłuuugiego spania i codziennie budzę się po 7 rano. Ale spokojnie, spokojnie mam czas żeby się przestawić.
Po takim entuzjastycznym wstępie mogę śmiało przejść do tego, co skłoniło mnie do napisania tego wpisu. A mianowicie Kazimierz Dolny. Osoby z lubelszczyzny zapewne kojarzą miejsce. Jest to dość urocza miejscowość położona nad Wisłą. Nie nastawiałam się jakoś specjalnie na wypad, ogólnie sam pomysł podróży wyszedł dość spontanicznie. 



Droga zajęła nam mniej niż godzinkę jazdy, a wyruszyliśmy z Lublina. Jak dojeżdża się do miasta to widać wysokie murki, za którymi można dostrzec wodę. Po Wiśle pływają stateczki turystyczne, na większości z nich są bary, czy restauracje. Do Kazimierza Dolnego dotarliśmy po południu, gdy słonce powoli zaczynało zachodzić. Udało nam się trafić na jarmark, jednak nie znaleźliśmy na nim nic ciekawego dla nas. Wyszukałam zatem w google czy są jakieś punkty widokowe, żeby można było zobaczyć całą panoramę miasta z góry. Udało się, 3 minutki od miejsca w którym się znajdowaliśmy znalazło mi Górę Trzech Krzyży. Nie powiem, w taki upał ciężko było wejść, choć droga dość tragiczna nie była. Jednak dla takich widoków warto było ! Zostawiam Was ze zdjęciami :)












Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Najprawdopodobniej w sierpniu się tam wybiorę i już nie mogę się doczekać :D

    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***