image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Photoshoot from Leicester

Hej Wam !
Sesja za pasem, dlatego dzisiaj będzie więcej zdjęć niż tekstu. W ostatnim poście wspominałam, że kolejny będzie bardziej konkretnie o miejscu w którym przebywałam. Dla tych którzy przeoczyli poprzedni post - Klik. A więc Leicester jest typowym angielskim miastem, wiem że są zwolennicy i przeciwnicy angielskiego budownictwa. Osobiście jestem w nim zauroczona, aaa najbardziej w fikuśnych ogródkach przed domem ! Jednak wiele domków jest zaniedbanych i wyglądają jakby miały zaraz runąć, a szkoda. Co do uliczek, to często trzeba szukać jakiegoś szczególnego punktu, bo czasem można zabłądzić.














A teraz coś dla fanów ligi angielskiej :)






Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. W Anglii nigdy nie byłam, miasto wydaje się urocze, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uchwyciłaś najlepsze rzeczy! Naprawdę fantastyczny wpis, miło się oglądało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna miejscowość tak malownicza bardzo podobają mi sie zdjęcia.;)

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***