image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Zimowa aura

Szukając notatek na uczelnie, znalazłam folder ze zdjęciami, które jeszcze nie wylądowały na blogu. Co skłoniło mnie do zaprzestania poszukiwań i napisania tego wpisu.


Pod koniec ubiegłego roku wybraliśmy się do Krasnobrodu, nie jest to dość duża miejscowość ale za to bardzo malownicza o każdej porze roku. W lecie wiele osób przyjeżdża tu nad jezioro i korzysta z ciepłego słońca. Natomiast zimą możemy zobaczyć tu zapalonych narciarzy, ponieważ w okolicy znajduje się stok. Szczerze mówiąc był to mój pierwszy raz, kiedy zawitałam do Krasnobrodu zimą i powiem wam, że nie było tak źle !



Pierwszy raz zawitałam tu będąc dzieckiem. Z rodziną odwiedzaliśmy Krasnobród co jakiś czas. Znajduje się tu kaplica na wodzie - niektórzy mówią, że woda działa cuda. Nie ma żadnych udowodnionych przypadków, co nie zmienia faktu że to miejsce jest nadal tajemnicze. Wiele ludzi przyjeżdża, by nabrać wodę, często wychodząc z wielkimi baniakami. Latem jest tu ciągły ruch, w tym też okresie odbywa się odpust, który kończy się Mszą o północy. Będąc tu zimą nie zastaliśmy wiele osób.



Kolejnym przystankiem była kaplica św. Rocha, która znajdowała się w lesie. Zaspy spowodowały, że ciężko było tam się dostać. Jednak to była dopiero rozgrzewka przed tym co nas tam czekało. Legenda głosi, że należy przejść trzy razy po schodach, które znajdują się za kaplicą. Jest to dość ciężka droga do pokonania w lecie.. a co mówić o śliskich schodach zimą ! W pełni zmęczenia udało nam się tego dokonać. 





Ostatnim przystankiem był zalew, który latem sprowadza wielu turystów. Tego czasu był on zamarznięty, jednak nie odważyłam się stąpać po lodzie. Wszystkie budki z jedzeniem były zamknięte, parkingi były puste, widać było rodziny spacerujące w ten niedzielny dzień. Nie spędziliśmy zbyt wiele czasu w Krasnobrodzie, a droga powrotna do Lublina zajęła nam około 2 godzin.






Share this:

CONVERSATION

12 komentarze:

  1. Bardzo dziwna a zarazem fajna nazwa miejscowości ;) A zdjęcie zimną na molo świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, klimatyczne! <3
    Obserwuję! Zapraszam do mnie http://13hacks.blogspot.com/2017/02/8-zimowy-niezbednik-czyli-jak-przetrwac.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia i super miejscówka :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak patrze na te zdjęcia i myślę że za nie cały miesiąc wiosna to aż mi zimno. Ale najbardziej podoba mi się 3 zdjęcie. Jest cudne!
    http://bibliotekaslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne miejsce, chciałabym je odwiedzić, ale chyba raczej latem niż zima, chociaż i teraz wygląda malowniczo. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam raz jeden w tej miejscowości w moim życiu muszę przyznać ze na towich zdjeciach w zimowej scenerii wygląda jak dla mnie piekniej niz jak widziałam go wiosną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W taką pogodę jaką mamy teraz za oknem, nie odważyłabym się tu pojechać. Zapewne wróciłabym cała w błocie

      Usuń
  7. Na zdjęciach zima wygląda tak pięknie... Ale ja za nią jakoś nie tęsknię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zima jest piękna, ale zdecydowanie wolę wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe miejsce, bardzo ładne zdjęcia. Zostaje na dłużej :)
    https://nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas na szczęście już stopniał śnieg ^^ Już chcemy wiosnę, wakacje, słońce. Po za tym jeszcze tyko parę miesięcy i koniec roku szkolnego. Super! Wracając do tematu posta zdjęcia są genialne. Mimo iż nie przepadamy za zimą ty pokazałaś ją z pięknej strony! <3 Buziaki ;*
    POZDRAWIAMY: bliźniaczki z bloga Agssymi

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***