image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Dzień w stolicy

 

Cześć Wam !
Bardzo dawno mnie tu nie było, jak zwykle będę się wykręcała nauką, ale taka jest prawda ! Mam wiele zdjęć, które zostały zrobione pod koniec ubiegłego roku, dlatego myślę że czas najwyższy je wykorzystać. Póki mniej więcej pamiętam, co się owych dni wydarzyło. 




Jak większość wypadów, ten również był spontaniczny. Sama dokładnie nie jestem w stanie sobie przypomnieć, czy mieliśmy jakikolwiek cel jadąc do Warszawy. Ahh, moja niezawodna pamięć. Wysyłając zdjęcie do mamy na messangerze, z Pałacem Kultury i Nauki w tle podpisałam, że to kolejny nowy kościół w Lublinie. O dziwo uwierzyła ! 




Tym razem zdecydowaliśmy odwiedzić Łazienki, na mnie nie wywarły ogromnego wrażenia. Może dlatego, że jestem zwolenniczką miejsc totalnie zabudowanych, jak centra niż zieleni i natury. Chociaż wiem, że to drugie jest bardziej przydatne. 
Sporą część czasu spędziliśmy w Złotych Tarasach, a potem szukaliśmy jak się dostać na brzeg Wisły. Jak widać na zdjęciach wyżej udało nam się ! :)
Jak zwykle zostawiam Was na koniec z garstką zdjęć.










Share this:

CONVERSATION

12 komentarze:

  1. Dagmara świetne zdjęcia! Ja osobiście bardzo lubie Warszawę

    Zapraszam do mnie: www.pannaanna92.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia, a wypad do Warszawy widzę, że jak najbardziej udany. Uwielbiam takie spontaniczne akcje. Świetny post.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, a może akurat coś ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Warszawa jest naprawdę piękna, ale ja nie mam teraz ani czasu ani możliwości się do niejw ubrać. Zdjęcią są przecudowne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcie. Sama wkrótce wybieram się po raz kolejny do Warszawy. Mnie osobiście Łazienki bardzo się podobały ale może dlatego że, byłam tam latem. Pozdrawiam i zapraszam do mnie leniwiecbloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że o tej porze roku ciężko jest zobaczyć prawdziwy urok Warszawy bo jak większość dużych miast lepiej wygląda latem lub wtedy gdy jest cała pokryta śniegiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam z przyjaciółką w wakacje w Warszawie, super miasto, ale miałyśmy problemy z dotarciem na Zachodni z Centralnej, haha :) Na pewno jeszcze nie raz pojadę. Świetny pomysł z tym, by pojechać na brzeg Wisły!
    Super fotki :*

    KAnkuuls - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sami nie raz się zgubiliśmy, więc znam to uczucie :D

      Usuń
  7. Ladne zdjecia, szczegolnie ten skyline nad Wisla!

    OdpowiedzUsuń
  8. A wiewiórki w Łazienkach grasowały?:) Ja ogólnie nie przepadam za Warszawą, trochę przeraża mnie tempo życia w stolicy, aczkolwiek spacer w parku jest zawsze miłym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większą sensację wzbudził wśród ludzi piękny paw, co do wiewiórek to można było policzyć je na palcach u jednej ręki. Może za zimno na nie było :)

      Usuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***