image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

London Night


Hej Wam !
Nie wiem jak u Was ale moja uczelnia postanowiła już mi dać wolne, z tego względu tak szybko publikuje te posty. A wiem, że przede mną sporo w planach. Nie wspominam już o większości egzaminów, które mam w styczniu. Ojj wtedy to będzie niezły rajd :(
Jednak nie chce odbiegać od tematu postu, dlatego przenieśmy się do Londynu już ostatni raz. Londyn nocą hmm, przywołując wspomnienia czuje zapach prażonych orzeszków na Tower Bridge oraz chłodny powiew jesiennego wiatru. Powiem wam, że nie jestem osobą, która chodzi po nocy jednak dla takich widoków... warto ! Myślę, że gdyby Londyn był moim miastem zamieszkania spędzałabym więcej czasu poza domem.



 



Oświetlone uliczki, palące się światła w biurowcach, wiele spacerujących ludzi, muzyka puszczana lub grana live, to wszystko tworzy swoją oryginalną atmosferę, którą na długo zapamiętam. Budowle, widoki, całe otoczenie wygląda jak z jakiegoś filmu, nie da się tego opisać słowami. Trzeba to przeżyć na własnej skórze. Reasumując, Londyn wzbudził jak na razie we mnie największe wrażenie. Mam cichą nadzieję, że jeszcze uda mi się tam wrócić :)








Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Chciałabym tam kiedyś pojechać na dłużej ;) jednak bardziej interesuje mnie wyjazd do Hiszpanii i Irlandii ;)
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia i miejsca. Moje marzenie tam jechać :)

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***