image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Czy tylko ja nie czytam poprzednich postów ?!

Cześć Wam ! :)

Dzisiaj złapałam się na tym, że zastanawiałam się czy na dany temat już pisałam czy nie. Czytałam wiele postów, gdzie dziewczyny opisywały posiadanie plannerów, gdzie zapisują wszystko o swoim blogu, pomysły na nowe posty, czy tematy które już poruszyły. Wtedy doszłam do wniosku, że jestem zbyt leniwa na podsumowywanie mojej 'twórczości' raz jeszcze w plannerze, czy notatniku. Jednak tym razem udzieliła się moja skleroza i kompletnie zapomniałam czy to już było, a może tylko planowałam to kiedyś napisać. Jak na prawdziwego lenia przystało znalazłam wyjście z tego problemu (jak w ogóle to problemem można nazwać). Nie każdy czyta mojego bloga od początku i nie każdy miałby chęć przebijania się przez sterty postów, które kiedyś napisałam. Tak więc, postanowione ! Jeżeli coś się powtórzy będzie to nowość dla nowych czytelników, a potwierdzenie dla tych, którzy są ze mną dłużej :)



Women Fashion Long Sleeve Zip Up Solid Bomber Jacket

Teraz z innej beczki przyszła do mnie paczuszka od Dresslink, a w niej miałam cudowną czerwoną kurteczkę. Nie testowałam jej na deszczu, jednak daje bardzo dużo ciepełka. Można powiedzieć, że jest to pewnego rodzaju bomberka. Posiada wstawki z zamkami oraz ściągacze. Kolejna z rzeczy jest koszulka. Zapewne widziałyście ją u wielu polskich, czy zagranicznych blogerek. Wytrzymała już kilka razy pranie, a jej materiał i logo - kosmity, są w stanie nienaruszonym. Wszystkie linki dostaniecie pod zdjęciami :)



Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***