image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Ah Warszawo !

Mega dawno mnie nie było tutaj. Studia potrafią człowieka wykończyć, jednak nie poddaję się pomimo tego, że miałam już kilka chwil zwątpienia. Postaram się w ten weekend zrobić, choć jeden post na zaś, ażeby wyglądało to wszystko w miarę systematycznie.

Przez ten czas, odkąd pojawił się ostatni post wiele się wydarzyło. Dlatego dzisiaj chcę zacząć od wszystkiego po kolei, a mianowicie zaczynamy od spontanicznego wypadu do Warszawy. 
W stolicy byłam kilka razy, najczęściej był to tylko przejazd przez nią, jednak nigdy nie miałam czasu pobyć tu dłużej. Jeden dzień to na zwykłe zwiedzanie zdecydowanie za mało, jednak udało Nam się obskoczyć kilka głównych miejsc, które powinien zobaczyć każdy odwiedzający Warszawę. 




Wjazd na ostatnie piętro Pałacu Kultury nie należał do tak strasznych, jak sam pobyt na szczycie. Wiatr tego dnia był okropny, pomimo mojego lęku wysokości odważyłam się zrobić trochę zdjęć. Na tarasie nie spędziliśmy zbyt wiele czasu, ponieważ było tam mega zimno :)









Przez najbliższy tydzień zachwycałam się Warszawą, do czasu aż ponownie nie zobaczyłam Londynu. Weekend w Londynie już niedługo Wam opiszę. Trzymajcie się cieplutko !


Share this:

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Często jeżdżę do Warszawy i bardzo lubię to miasto :) za każdym razem wracam zadowolona :) piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Warszawa to moje miasto i kocham je <3

    Piękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie wizyta na tarasie widokowym PKiN to była istna tortura - nie odważyłam się podejśc bliżej niż pół metra od barierkki ;p
    Pozdrawiam,
    Normxcore!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie to miasto nie przyciaga, moze dlatego, że mieszkam blisko niego i w każdej chwili mogę wsiąść w pociąg i jechać.
    Na ostatnim pietrze PKiN nie byłam nigdy o dziwo, a szkoda, bo widoki pewnie byłyby piękne. Z lękiem wysokości problemów raczej bym nie miała, bo mieszkam na 8 piętrze, takze się przyzwyczaiłam. Tak naprawdę to jeszcze nigdy nie zwiedzałam tego miasta, byłam tam przy milionie innych okazji, ale nie po to by tak zwyczajnie go zwiedzić. Trochę wstyd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widoki są cudne, a bilety nie są drogie. Myślę, że warto :)
      Jeszcze nic straconego !

      Usuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***