image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Review from Wholesalebuying


Na dniach dostałam paczuszkę od Wholesalebuying, dlatego dzisiejszy post będzie trochę o niej :)
Najlepszą z rzeczy jaką wybrałam jest właśnie bluzka, która możecie zobaczyć wyżej. Przypomina trochę hiszpankę, jednak koronka na ramionach jest zdecydowanie lepsza od zsuwającej się owej hiszpanki, którą osobiście często poprawiałam. W paczce dostałam również matowe pomadki. W sklepie Wholesalebuying możecie dostać podróbki Kylie Jenner Lipstick, a na własnym przykładzie powiem Wam, że warto. pomadka mega długo utrzymuje się na ustach, trochę je wysusza, ale to jak większość matowych błyszczyków. Kolory nie są w 100% jak te od Kylie, ale same wiecie, że każda z Nas ma inny odcień ust, stąd ta zbieżność kolorów.


W paczce dostałam również bordowy portfel. Mój od Stradivariusa pikał na większości bramek, a rozmagnesowywanie nie dawało żadnych rezultatów, dlatego trzeba było to zmienić żeby ominąć kolejne zbędne tłumaczenia, że to własnie na bramce pipczy portfel.

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***