image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Back to school

Wiele osób jest tymi nieszczęśnikami, którzy zaczęli drugi tydzień w szkole. Nie wiem, czy dobrze to ujęłam, ponieważ zawsze znajdzie się garstka uczniów, która za szkołą tęskni.


Wspominałam Wam już kiedyś, że w tym roku miałam maturkę, jednak nie zdążyłam się pochwalić, co zamierzam robić dalej (zaświeciła się żółta lampka na nowy post ^^). Od października zacznę studia. Kompletnie nie wiem jak się do tego przygotować, dlatego wszystko poleci na totalnym spontanie. A co z tego 'spontanu' wyjdzie postaram się opisać, żebyście nie popełnili moich błędów. W sumie, to logiczne że szykując się tak na nowy etap w życiu, nie wyniknie z tego nic dobrego.
Kilka dni temu dostałam paczuszkę z kolejnego z azjatyckich sklepów. Tym razem CNDirect. Wybrałam sobie przeeeeuroczy plecak z uszkami (nie wiem czy mi się na studiach przyda, ale szczegół), torebkę w kształcie ciasteczka oraz bandamkę.



Do żadnej z rzeczy nie mam zastrzeżeń, jednak zauważyłam że plecak obłazi różnymi nitkami, frędzelkami itp. Wiem, jest to moja wina ponieważ na innym kolorze nie zwracałoby to takiej uwagi :)




Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***