image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

A Ty o czym myślisz ?




Chyba każdy z Nas ma takie chwile spokoju, czy wyciszenia. Codziennie jeździłam autobusem do szkoły, przez całą drogę w głowie potrafiłam mieć miliony myśli. Niedawno postawiłam sobie pytanie, nad czym rozmyślają ludzie otaczający mnie. Czy coś ich dręczy, czy są szczęśliwi, czy odnajdują zdrowy rozsądek w swoich myślach ? Chciałabym chociaż na jeden dzień móc usłyszeć myśli innych.


Pomimo tego, że niektóre byłyby bolesne, chciałabym je usłyszeć. Może byłabym w stanie zatrzymać się i pomóc.
Jestem osobą, która uwielbia słuchać innym. Najbardziej lubię jak odwiedzam babcię, ona często opowiada jak było kiedyś. Nie jestem fanką historii Polski, czy świata. Jednak przeżycia kogoś mówią Nam zdecydowanie więcej niż jakakolwiek książka.





Odbiegając od tematu, dostałam ostatnio paczkę od Dresslink, a w niej koszule i inne duperszmity, które możecie zobaczyć wyżej :) Linki jak zawsze, pod zdjęciami :)

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***