image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

The Cutest T-shirts On The Internet !



          Ostatnio dość przypadkiem natknęłam się na jeden z internetowych sklepów, a mianowicie Romwe. Wiele o nim słyszałam czy to na Youtube, czy u innych koleżanek po fachu (Blogerek). Osobiście nigdy nie kupowałam nic z tego sklepu jednak gdy nadarzyła się okazja współpracy pomyślałam: Dlaczego by nie spróbować ? I tak oto narodził się zamysł tego postu. Nie miałam konkretnego pomysłu, co by Wam pokazać do czasu aż nie trafiłam na zakładkę z T-shirtami, które przejęły moje serduszko !
          Większość jest przecudowna, jedną z nich od dawna mam na swoim Pintereście. Koszulki wyglądają na dobre jakościowo, a rozmiarówka jest europejska, co znacznie ułatwia Nam dobór czegoś dla siebie ! Starałam się wybrać coś co mi się spodobało, ale przyznajcie czy nie są one urocze ? *-*



PS: Byłabym wdzięczna za kliknięcie w link/obrazek :)






Share this:

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Śliczne koszulki! Sama bym w takich chodziła ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulki przeurocze, poklikałam ;))

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny jest ten z napisem princess <3 super post :)
    mój blog: KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kliknęłam w 3, świetne wybory :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    KLIK


    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIEKUJĘ :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulka w truskawki przepiękna ! :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulka z truskawkami skradła mi serce. Urocza jest

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakt! Koszulki są boskie. :)

    U mnie na blogu nowe posty z kilkoma propozycjami filmów romantycznych i również kilka porad jak wzmocnić poczucie pewności siebie :)

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***