image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Moja Przygoda Z Portsmouth #7

          Oo jak dawno nie było tej serii. Przyznam się, że sama z chęcią wracałam myślami do tych widoków i ludzi, których tam poznałam. Teraz żałuję, że nie zrobiłam więcej zdjęć, cóż czasu nie cofnę (a szkoda!)
          Jak po tytule i moim krótkim wstępie, tym razem nie o pogodzie ! Mogliście się domyśleć, że będzie to już siódma odsłona postu z tej serii. Żałuję, że ten czas tam tak szybko zleciał i nie byłam w stanie zobaczyć wszystkiego. Jednak jak to mówią starsi ludzie: całe życie jeszcze przede mną, więc nie ma sensu rezygnować z miejsca, które tak bardzo polubiłam.


 W jeden z weekendów października odwiedziliśmy Brighton. Wcześniej przejeżdżaliśmy tylko przez to piękne miasto w drodze do Portsmouth. Niektóre budowle tutaj są podobne do stylu jaki widzimy na polskich starówkach. W połączeniu z wodą i piękną promenadą daje nam to niezapomniane widoki. 










          Niestety czas jaki mogliśmy tu spędzić to było kilka godzin. Jednak warto było jechać ten kawał czasu, żeby chociaż wyszaleć się na wesołym miasteczku, które znajdowało się na molu ! Oj tą przejażdżkę rollercoasterem będę pamiętała dość długo. Poza plażowymi terenami zwiedzaliśmy parki, zamki i nadmorską starówkę. 

















Share this:

CONVERSATION

1 komentarze:

  1. Mam w planach się tam wybrać w jakiś dzień. Piękne miejsce. :)

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***