image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Moda na klapki z lat 90' ?


     Jak wiadomo trendy potrafią zataczać koło. Wiele zapomnianych rzeczy dostaje swoje nowe życie u sławnych projektantów. Jednak dziś przyjrzę się dość dziwnemu połączeniu.
          Coraz częściej na portalach plotkarskich można zauważyć nową 'modę' u celebrytów, a mianowicie połączenie fashion z klapkami. I nie wyglądają one mega designersko, lecz jak pospolite polskie Kuboty !


          Nie będę kryła swojego zdziwienia na ten temat i nie wiem jak wiele osób odważy się na ten trend. Poszperałam trochę w internecie, kiedy owa moda się zaczęła. Było to w latach 90-tych, kiedy celebryci poprzez styl wyrażali swoją indywidualność (nie mówię, że nie robią tego teraz).




          Coraz częściej widzimy na wybiegach wygodę. Czy szpilki zostaną zastąpione klapkami ? Pomimo tego co się dzieje w wielkim świecie mody, należy pamiętać że to my wyznaczamy własny styl i własne trendy :)

Share this:

CONVERSATION

15 komentarze:

  1. Mi się podoba taki styl, sama posiadam dwie pary takich klapek, z nike i zwykłe jak na 1 obrazku. Wiadomo, że nie wyjdę w nich na miasto ale po dworze, w domu czy na wakacjach są idealne.

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi się podoba, ten trend jest z pewnością lepszy od pomponów przy sandałach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo właśnie, zdecydowanie już klapki wyglądają mniej 'kiczowato' od takich sandałków!

      Usuń
  3. Też nie do końca rozumiem tę modę, ale... ALE ostatnio zamówiłam sobie właśnie takie klapki, moje pierwsze buty szyte na zamówienie :D Jednak nie zrobiłam tego ze względu na modę, a dlatego, że firma specjalizuje się w butach dla starszych osób i osób ze schorzeniami stóp, przez co są niesamowicie wygodne, można je nosić godzinami, a przy tym są niemal nie do zdarcia i tanie (50 zł) ;)
    Tak więc o ile nie rozumiem mody na "Kuboty", tak na klapki jak z pierwszego zdjęcia - jak najbardziej, dla mnie wygoda jest najważniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, wygoda na pierwszym miejscu. Mam nadzieje, że Twoje butki będą się dobrze nosiły ! :)

      Usuń
  4. Mi te klapki do gustu nie przypadają :D Ale nie neguję czyjegoś stylu :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    BLACKMIU

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Zakochałam się w twoim blogu. Podoba mi się tu u Ciebie, z pewnością będę wpadać częściej ♥

    Proszę o kliki w ostatnim poście, jeśli to zrobisz i powiadomisz mnie o tym w komentarzu, zareklamuję twój blog w następnej notce + zaobserwuję :)

    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post, zapraszam do mnie
    Oliwia ^^
    xxxolix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie nie podobają się takie klapki. Odnośnie stwierdzenia, że trendy potrafią zataczać koło to ja lubię czytać o superstarach. Zaprojektowane je w 1969 roku, a właśnie teraz, 47 lat później nosi je praktyczne co druga osoba ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Klapki no coz przynajmniej sa wygodne ;p

    grlfashion.blogspot.com
    Odwdzieczam sie za kazda obserwacje ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przypadły mi te klapki do gustu, nie rozumiem jak można je nosić, ale każdy ma inny gust. Ja takowych na sto procent nie zakupię.

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś świetnie te klapki nie wyglądają :D Nie podążam za modą, lubię nosić to co dla mnie wygodne, więc na nie jak najbardziej bym się nie skusiła.
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nienawidzę klapek. No ale jak komuś się podoba to okej. Sam chodzę w kobiecym sweterku także...
    obserwuje
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja w tym sezonie pokochalam te klapki! sa super

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***