image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Like a Summer Breeze

          Ciepłe poranki, letnia czysta woda, orzeźwiająca bryza. Ahh takie są uroki lata. Dzisiejszy post jest zainspirowany własnie wodą, dlatego nie zdziwcie się jeżeli na zdjęciach wszystko będzie niebieskie !
Pamiętam jak co porę roku wyznaczane były kolory na dany sezon. Jednak na to lato, albo nie znalazłam, albo nie zostały one wyznaczone. Dlatego pokieruje mnie dzisiaj własny gust i moje wybory. Większość rzeczy to sukienki, pewnie dlatego, że idealnie wyglądają, gdy powiewa nimi wiatr, plus w połączeniu z plażą i wodą potrafią stworzyć nieziemską scenerię do zdjęć. Dzisiaj postawiłam również na wygodę (same wiemy jak nasze ciało w lecie się zachowuje), dlatego większość jest rozkloszowana, a dla tych bardziej upartych znalazłam kilka kombinezonów :)

Biała Sukienka / Women Casual Round Neck Sleeveless Back Zipper Solid A-Line Tank Dress


Biała Sukienka z Niebieskimi Kwiatami / Women's Sleeveless White And Blue Porcelain Floral Print Flare Mini Dress

Niebieski Kombinezon z Printem / Off-shoulder Back Split High Waist Short Jumpsuit Geometric Overall

Biała Sukienka z Niebieskimi Wzorami / Stylish Lady Women's Sleeveless Flower Printed Casual Mini Dress


Luźna Błękitna Sukienka / Fashion Women Short Sleeve O Neck Casual Mini Shift Dress

Mam dla Was również specjalne kody rabatowe:lendy15 - $1 off for purchase $15 
lendy19 - $2 off for purchase $19 
lendy29 - $3 off for purchase $29

Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Ta sukienka w niebieskie kwiaty jest przeurocza <3 aż chyba sobie taką sprawię ;)
    Pozdrawiam
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten wzorzysty kombinezon ! *.*
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ubrania na lato :) Z chęcią bym takie nosiła
    https://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście jestem wielką fanką sukienek i spódnic, szczególnie rozkloszowanych. Zakochałam się w dwóch pierwszych.

    http://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***