image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Klenspop Review - ELLEN 3COLOR GRAY

Hej Wam ! :)
Nigdy nie potrafimy docenić tego co się Nam w sobie podoba, a zazwyczaj większość z Nas widzi w sobie same minusy. Dlatego dzisiaj porozmawiamy o zmianach.




Pomysł pojawił się rok temu, kiedy w internecie przemknął mi temat kolorowych soczewek. I tak to się zaczęło. Rozglądałam się za nimi w swoim mieście w sklepach stacjonarnych jednak nigdy nie odważyłam się na zakup. Moje oczy naturalnie są koloru piwnego, wpadającego w ciemniejszy brąz, dlatego trudno aby jakikolwiek kolor się wpasował. Kiedy sklep Klenspop dał mi szansę przetestowania na własnej skórze ich soczewek bardzo się ucieszyłam.
Zawsze marzyłam, o choć małej zmianie. Klenspop w swoim asortymencie ma soczewki oraz akcesoria z nimi związane. Wszystko idzie do nas z Korei.

Opakowanko, dotarło do mnie w przeciągu 6dni roboczych, jednak moja euforia znacznie wzrosła, kiedy rozpakowałam paczkę (która była solidnym pakunkiem). Nie wspomnę już o przecudownym druku na opakowaniu w stylu pin-up :)





Jak wspomniałam wcześniej nigdy nie miałam soczewek na sobie, jednak cała procedura zdejmowania i zakładania nie wygląda tak źle, jak to z perspektywy drugiej osoby wygląda. Soczewki dzisiaj nosiłam ponad 4godziny. Jednak moje oczy nie czują się ani zmęczone, ani nie wyglądają na nabrzmiałe. A co najlepsze, nie czujemy różnicy ani samego faktu, że je mamy na sobie !


Kolor moich soczewek to ELLEN 3COLOR GRAY, w połączeniu z moim kolorem powiększył mi oko i nie wygląda to karykaturalnie.
Podsumowując:

  • wygodne, 
  • nie wpływają źle na nasz wzrok,
  • kolor jest naturalny,
  • ich żywotność to 6 miesięcy,
  • wraz z nimi dostajemy urocze opakowanie i płyn,
  • cena $7,20
  • tani koszt wysyłki
        


Share this:

CONVERSATION

1 komentarze:

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***