image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Street View !

Hej Wam !

          Obiecałam Wam, że kolejny post będzie już na zewnątrz i tak oto się stało :) Zazdroszczę tym, którzy w te upały spędzają czas w nieco zimniejszych miejscach. Jeżeli ktoś czyta mnie już rok możecie pamiętać, że nie jestem miłośniczką upałów. Plusem jest to, że (przynajmniej w moim województwie) od przyszłego tygodnia nieco się ochłodzi. Tak bardzo się cieszę. Nadal nie mogę nadwyrężać nogi, jednak mam nadzieje że najgorsze za mną. 



          Na sobie mam koszulę, dość zwykłą ale mogę ją przypasować do wszystkiego. Zamawiałam wcześniej czarno-białą jednak ona nie okazała się strzałem w 10 i 'obłaziła' różnymi frędzlami, czy nićmi. Tego o tej nie mogę powiedzieć, ponieważ noszę ją dość często i póki co wygląda jak w stanie nienaruszonym. O chokerze wspominałam -> tutaj, natomiast spodenki możecie znaleźć w poprzednim wpisie :)



Share this:

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. uwielbiam takie stylizacje,bardzo w moim stylu! <3
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie przepadam za upałami, aczkolwiek lubię gdy jest ciepło.
    Sama mam podobną koszulę, fajnie sprawdza się na różnych wypadach gdy przewiązuję ją w pasie.
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki styl mega Ci pasuje :3 spodenki są prześliczne, aż zobaczę czy jest mój rozmiar!
    Ja też mam koszulę, ale flanelową ze skóry i kości, więc ona maksymalnie obłazi w nitki i to wszystko. Poklikane :)

    Ściskam ciepło, Sunshine

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ubiór :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

  5. Świetna stylizacja i mega miejsce na zdjęcia!
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super koszula, mi chyba nigdy nie będzie ich mało :D
    pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post i zdjęcia normalnie cudo
    Zapraszam do mnie!
    xxxolix.blogspot.com
    Oliwia 😍

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***