image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Paczka od Wholesalebuying !

Hej !
W tym tygodniu pojawią się 3 posty, dlatego moją serie o praktykach postanowiłam przełożyć na piątek, z tego powodu że wybieram się do szpitala, a chciałabym być ze wszystkim na bieżąco. Tak więc, wczoraj przyszła do mnie paczuszka z Wholesalebuying. Najbardziej zadowolona jestem z białej koszulki, ma ładnie wycięty tył, więc nad jeziorko będzie w sam raz :) 
Wybrałam również dla siebie zestaw naszyjników, niżej możecie zobaczyć jeden z nich.



Niestety bluzka z drugiego zdjęcia jest za mała, dlatego pamiętajcie, gdy zamawiacie coś z tego typu stron lepiej wybrać większy rozmiar !


Choker ->> Klik
Biały T-shirt ->> Klik
Czarna bluzka ->> Klik

Share this:

CONVERSATION

12 komentarze:

  1. Pierwsza bluzka to cudo! Co do tych rozmiarów to prawda, zamawiałam buty i przyszły o rozmiar małe.

    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, do szpitala? :o
    Świetne rzeczy, zwłaszcza ta pierwsza koszulka :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czeka mnie ostatnia operacja na kolanko. Ojj mnie też ona urzekła :)

      Usuń
  3. Pierwsza bluzka bardzo ładna...ja wiecznie dostaję za małe rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super paczka!2 bluzka jest też fajna,szkoda że za mała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej podoba się pierwsza koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pierwsza bluzka jest naprawdę świetna! :) Obserwuję i zapraszam do mnie <3

    http://redlipstickfashion292.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Super wyglądasz :) Zostaję na dłużej, obserwuję ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza koszulka-idealna! mam taki tatuaż :)
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zamówienie, szkoda tylko że bluzka okazała się za mała
    sama znam ten problem- dostałam raz za krótką sukienkę :)
    ale bluzka i naszyjnik super, ciekawa współpraca!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta biała koszulka z nadrukiem. ;)

    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***