image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Moja Przygoda Z Portsmouth #4

Hej Wam ! 
          Kolejny post dotyczący moich zagranicznych praktyk. Jednak dzisiaj nie skupimy się na Portsmouth, tylko na jednym z dni spędzonych w Londynie. Zapewne wspominałam wcześniej, że weekendy przeznaczone były na zwiedzanie. Jednak ten dzień zapamiętam na długo.
          Do Londynu jechaliśmy pociągiem, zajęło to nam około dwóch godzin. Wczesna pobudka nie skłoniła nikogo do snu w kolei, w której było pełno ludzi. Tłok porównać można było do polskich autobusów w godzinach szczytu, gdy udało Nam się wysiąść skierowaliśmy się w stronę metra - od niego zaczęliśmy przygodę z Londynem.


          Jedną z głównych atrakcji jest oczywiście Big Ben (Profesor od angielskiego zabraniała nam tej nazwy używać - podobno to jest parlament ... dalszej nazwy nie pamiętam, więc zostańmy przy Big Benie). Dzień w którym zwiedzaliśmy Londyn był słoneczny, jednak jak to często bywa słońce potrafi być zdradliwe. Tak też wtedy było.





          Nie czułam się dobrze w Londynie. Tłumy ludzi, wilgotne powietrze i hałas dały się we znaki. Pomimo tego, po ogłoszeniu nam czterech godzin wolnego na Oxford Street ruszyłam w szał zakupów. Wolny czas szybko leciał, jak prawdziwej kobiecie na zakupach ! Nim się obejrzałam trzeba było wracać na miejsce zbiórki. Byłam lekko przygnębiona, ponieważ nie udało mi się obejść wszystkich sklepów. Ale zakupy uważam za udane !






          W Londynie przeszliśmy przez wiele parków, najciekawszą rzeczą nie zawsze były widoki, a zwierzęta. Większość z nich się nie bała, niektóre same podchodziły i czekały aż im się coś podrzuci. Żałuję, że w Polsce nie ma takiego nastawienia do zieleni w miastach, a większość parków kończy jako kuwety dla psów.





          Pomimo złego samopoczucia i totalnego wymęczenia wróciłam do domu zadowolona. Jednak jeden dzień na Londyn to zdecydowanie za mało ! :)


Share this:

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Świetny post,chciałabym się kiedyś wybrać do Londynu, piękne miasto.. Malgorzatapasekblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super takie zagraniczne praktyki! Z chęcią zwiedziłabym Londyn ! :)
    Mój Blog:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysł na takie zagraniczne praktyki. A Londyn to bardzo ładne miasto. Cieszę się, że je zwiedzilas :D
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wycieczki do Londynu!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym pojechać do Londynu. Może kiedyś się uda, a Tobie zazdroszczę wycieczki :)
    http://hellokitycool-top-model.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne zdjecia, chciała bym pojechać do Londynu
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Londyn to piękne miasto, chciałabym tam pojechać!
    http://dziewczynawelcome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***