image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Dresslink Review

Hej :)
          Chińskie strony są coraz to popularniejsze. Gdy miałam okazję zawsze szukałam na nich ubrań, bo jak wiadomo większość polskich sieciówek proponuje jednakowe rzeczy, a tam mogę znaleźć coś dla siebie. Nie jestem na tyle wprawiona że trafiam idealnie w rozmiar, dlatego w tym zamówieniu postawiłam na kosmetyki. Przesyłka miło mnie zaskoczyła, nie dość że nie musiałam na nią długo czekać do dostałam moje nowe makijażowe perełki :)

          Z góry chciałam Was ostrzec, ponieważ moja znajomość z kosmetykami nie jest na wysokim poziomie, dlatego czytając dalszy opis niektóre z Was mogą się zrazić ! A więc, wybrałam 2 szminki, jedną w odcieniu czerwonym, a drugą pomarańczową. Ta pierwsza ma znaczek MAC'a, ale nie sądzę, żeby był to oryginał. Kolejna rzeczą są paletki: jedna do brwi, z której zapewne będę używała 2 kolory, a z resztą hmm coś się wymyśli, może powędruje do mamy. Natomiast kolejna posiada piękną gammę barw odcieni brązu, czy pomarańczy. Ostatnim z kosmetyków są kredki, zarówno do ust, jak i do oczu. Niżej na zdjęciu będziecie mogły zobaczyć ich kolorki. Zostając w temacie kosmetycznym chciałabym się pochwalić pędzelkami. Kilka zamówień temu wybrałam grube pędzle, które polecało wiele dziewczyn na YouTube, tym razem skusiłam się na cieńszych rozmiarach, z których jestem również zadowolona ! Pędzle również nie są moją działką, wiec moja wypowiedź o nich ograniczy się do tego, że są wytrzymałe, ładne i mięciutkie. Jedną z ostatnich rzeczy jest kosmetyczka, bo jak wiadome te paletki i pędzle przydałoby się gdzieś przechować, jednak skusiłam się na nią ponieważ moja kosmetyczka już pęka z nadmiaru znajdujących się w niej kosmetyków (chociaż nie wygląda, żebym ich miała dużo). Ostatnią już rzeczą jest stanik z pięknym tyłem w sam raz na upały i bluzki z odkrytymi plecami :)




Pomadki: 
--> Klik  --> Klik
Paletki: 
Do brwi --> Klik   Do oczu --> Klik
Kredki: --> Klik
Pędzle --> Klik
Kosmetyczka --> Klik
Stanik --> Klik


          PS:  Trochę Was dzisiaj zamęczyłam, nie wiedziałam że pisanie o kosmetykach jest takie trudne ! :)

Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Wszystko wygląda super, ciekawe czy będzie też takie w rzeczywistości. :)
    Rozglądam się za dużą i ładną kosmetyczką, a ta wydaje się bardzo praktyczna. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja wina mogłam uchwycić jak wygląda w środku, jest to moja pierwsza dwupiętrowa kosmetyczka i jak na chwilę obecną wydaje się być jej to dużym plusem :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Pędzle z chińskich stron tak, ale kosmetyki to raczej nie dla mnie.
    Zawsze boje się ich używać, chodź sama posiadam 3 szminki z Allie expres z czego tylko dwie da się używać : )

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***