image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Niech żyje wolność !

Hej, mam nadzieje że będę teraz z Wami coraz to częściej, cały stres związany z maturami przeminął. Co prawda zostały jeszcze rozszerzenia i ustne, jednak to pikuś w porównaniu z matematyką ! Nigdy nie nakładałam żadnych filtrów na zdjęcia więc jak na razie jestem początkująca w tym temacie. Ale małymi kroczkami może z dnia na dzień uda się coś zdziałać :) 
W poprzednim tygodniu przyszły do mnie 3 paczuszki, a oto zawartość jednej z nich. Jedyną rzeczą, którą wybrałam dla siebie jest koszula (klik)



Natomiast te dodatki, są dla mamy (żeby nie było dałam jej prawo wyboru :D)


Pędzle - Klik

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***