image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Kilka słów o przyszłości

Cześć Wszystkim,



Jak wspomniałam, we wcześniejszym poście, czas matur dobiega końca, co za tym idzie długie wakacje. Ojj, jak już tęsknie za beztroskim siedzeniem przed komputerem cały dzień, z dala od książek i lektur. Jednak od wyników matury zależy nasza przyszłość. Wydaje mi się to dość głupie. Niektórzy potrafią pracować 3/4lata, a niektórzy wezmą się do nauki tydzień przed i potarfią mieć lepszy wynik, niż ci pierwsi. Moim zdaniem dużo zależy do szczęścia (szczególnie przy maturze ustnej). Jednak dla niektórych słaby wynik, może odbić się na negatywnym rozpatrzeniu rejestracji na studia. I co wtedy? Sama jestem osobą, która nie wie jaki kierunek wybrać. Uczęszczałam do technikum informatycznego 4 lata, ale czy chciałabym informatykę kontynuować? Czy chciałabym pracować w tym zawodzie ? Nie wiem. A czasu coraz mniej ...


Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Czeka Cię trudna decyzja, trzymam kciuki żebyś wybrała to, co najbardziej lubisz :) A teraz pozostaje mi życzyć udanych wakacji!
    Uczciwie kliknęłam ;)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorosłość to jakaś masakra...a to już za 2 lata.

    Ja pierdziele o_O

    Super post!

    Piąteczka? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***