image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Dlaczego ja tak uwielbiam kombinezony ?

Hej Wszystkim !
Pogoda za oknem (przynajmniej w moim wypadku) nie dopisuje, jednak z dnia na dzień mam nadzieję, że będzie coraz to lepiej. Z okazji zbliżającego się lata przygotowałam dla Was mały przegląd z trzech sklepów. Mam nadzieję, że upatrzycie coś dla siebie, albo równie mocno pokochacie kombinezony jak ja :) Sama nie wiem, co w nich tak bardzo przykuwa moją uwagę, może ich uniwersalność, a może wielofunkcyjność. Aaa i jeszcze te wzory. No bo jak tu nie oprzeć się, tak letnim kolorkom ! :)






Share this:

CONVERSATION

16 komentarze:

  1. Wybrałaś bardzo ładne kombinezony.
    Sama bardzo je lubie.
    Mam kilka w domu :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również bardzo lubię kombinezony :)
    Są wygodne i ładnie się prezentują te co wybrałaś są boskie! :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kombinezony ! ja też strasznie je kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lekkie kombinezony są idealne na lato i ciepłą wiosnę :) Właśnie szyje sobie elegancki kombinezon (tzn. krawcowa mi szyje, nie mam takich umiejętności) na poprawiny kuzynki. Ciemna ale żywa zieleń ze złotymi dodatkami ;)

    Zapraszam do mnie na nowy artykuł Jak tanio i skutecznie wypromować bloga http://www.nalepiony-marketing.pl/2016/05/19/jak-tanio-i-skutecznie-wypromowac-bloga/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kombinezony, które przedstawiłaś rzeczywiście są bardzo ładne, jednak jak dla mnie to w twoim poście niestety nie ma odpowiedzi na pytanie zadane w tytule. A szkoda, bo chciałabym wysłuchać twoich argumentów mówiących o tym, dlaczego warto je nosić. Zdanie osoby piszącej bloga dla czytelników na prawdę jest ważne ;) Chyba, że je uwielbiasz dlatego, że są takie śliczne jak na zdjęciach, to zwracam honor i udaj, że tych paru zdań wyżej po prostu nie ma ;D
    Pozdrawiam serdecznie, Czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczny ten bordowy i biało niebieski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na lato strasznie lubie kombinezony bo nie dość że są wygodne to i świetnie wyglądają :)

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń
  8. Kombinezony są przepiękne! :)
    Pozdrawiam :)
    Lovett Lov

    OdpowiedzUsuń
  9. Kombinezony to moje ulubione ubranie na lato :D
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kombinezony! Na stronie H&M są super i tanie ^^ Spodenki w ananasy są genialne! Fajny post :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, ja też kocham kombinezony! Najwygodniejsze na lato :D
    Uczciwie poklikałam ;)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny wyglądają super w kombinezonach :)

    Piąteczka?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kombinezony, które wybrałaś są naprawdę świetne. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też uwielbiam kombinezony, jestem w nich zakochana! ♥
    http://missawi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***