image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Co ciekawego ma dla Nas ... ? #5

Hej Wam,
Przychodzę do Was dzisiaj z kolejnym postem, jakim jest kolejna z tzw: "Wishlist". Post jest robiony dość spontanicznie, a do wykorzystania mam 3 sklepy, więc mam nadzieję, że nie wyjdzie z tego jakiś galimatias :) Nadchodzi marzec, a co za tym idzie, pierwsze oznaki wiosny, już nie będziemy zwracali uwagi czy mamy się ciepło ubrać, tylko na to co założyć żeby być tej wiosny trendy. W tamtym roku mieliśmy mnóstwo jaskrawych odcieni (nie przypadł mi żaden do gustu) toteż w tym roku ich nie zabraknie, lecz w innych odcieniach i na szczęście (jak dla mnie) nie będą to kolory fluorescencyjne. A ! I nie zapominajmy o pastelach - one nadal będą się pokazywały :)

Nie przedłużając zabieram się do tego by pokazać co wybrałam dla Was na tę porę roku. Z każdego ze sklepów wybrałam po 2 rzeczy. Zaczynając od Dresslink, poprzez CNDirect i na końcu Newdress







Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***