image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Wypustoszało ...

Długo mnie nie było, trochę olałam sprawę. Wróciłam do tego co kocham najbardziej, czyli do gier. Wiem, że to nie jest żadne wytłumaczenie. Może to wina tego, że na dworze jest okropnie i na zdjęcia nie ma czasu. Krótkie dnie, pełno śniegu, ah jak ja nie znoszę takiej pogody. W tym tygodniu mam również ostatni egzamin kwalifikacyjny, trzymajcie za mnie kciuki ! gdy będę miała więcej czasu (a mam nadzieje, że w ferie to nastąpi) to postaram się częściej pisać do Was. Także trzymajcie się cieplutko i do zobaczenia !
PS: Zapomniałabym, przyszła do mnie paczuszka, nie zwracajcie uwagi co jest za mną (hihi, lenistwo wzięło nade mną górę)

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***