image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Ale ten czas szybko leci !

Cześć Wam !
Półrocze szybko minęło co uświadomiło mi że egzamin zawodowy coraz to bliżej, a ja jestem w konkretnej d .. nie wspomnę już o maturach. Jednak, gdyby porównać styczeń do maja, na naukę do  matury mam więcej czasu. Jednak znając życie prawdziwy hardcore poleci tydzień przed maturką. Oczekując końca szkoły, lamentując we wrześniu dopiero teraz widzę jak ten czas szybko leci i ani się obejrzę z uśmiechem, a może wzruszeniem opuszczę mury technikum.
 Z biegiem lat uświadamiam sobie, że to dzięki tym ludziom i tym nauczycielom jestem jaka jestem. Sama nie wiem co mnie napadło w sobotni wieczór na takie przemyślenia, mam nadzieje że kiedyś wrócę na swojego bloga poczytam go od początku i powspominam. Ale jak na ta chwilę życzę Wam miłego weekendu i mniej straconego czasu podczas stania w kolejkach w tym 'szale przedświątecznym' :)



Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***