image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Review #1

Cześć Wam
Ojj troszkę życie się pokręciło, tyle spraw na głowie. Są rzeczy ważne i ważniejsze. U siebie na pierwszym miejscu w tym tygodniu postawiłam próbne matury, dlatego zabrakło posta w sobotę. Z góry przepraszam za to. Co do tytułu, to w tym tygodniu przyszła do mnie paczuszka od Newdress, 2 paczka i już drugi raz pominęli jakąś rzecz. Ale może to wina moje szczęścia. Reasumując dostałam sweterek, w którym się dosłownie zakochałam. Wreszcie coś co na moje długie ręce pasuje idealnie,a  do tego jest taki cieplutki, ajj. Kolejną z rzeczy jest koszulka (w mniejszym rozmiarze śmiało zrobiłaby za top) ma ona wycięcia od obojczyków w dół, miałam ją już na sobie więc nie ma co się obawiać, że będzie widać za dużo przez te paseczki :) W paczuszce znalazłam również spodnie(tak było na stronie, lecz bardziej wyglądają jak leginsy), sama nie wiem czym się kierowałam wybierając je, myślałam że będą troszeczkę dłuższe, niestety będą musiały poczekać do wiosny na mnie. Na koniec wisienka: paletka w której mam dosłownie wszystko. Jednak wybierając ją chodziło mi głównie o cienie, no cóż dobra pigmentacja ładne kolorki - wydobywam z niej co chcę. Życzę miłego weekendu :) !










Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***