image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

A może by tak, w innym języku ?

Jak wiadomo każda z Nas, bądź każdy z Nas przegląda statystyki swojego bloga - jeżeli taki owy posiada. W magicznych zakładach możemy zobaczyć skąd zaglądacie właśnie do Nas. Możemy zobaczyć system, którym się posługujecie, słowa kluczowe wpisane w google, bądź z jakiego kraju jesteście. I właśnie na tym ostatnim chciałabym się dzisiaj skupić.



Bardzo się cieszę z tego, że zaglądają tutaj nie tylko osoby z Polski i jest mi miło gościć Was na moim blogu.



Z racji tego, że mój angielski nie jest na poziomie perfekt byłoby trudno opowiadać Wam o czymkolwiek nie używając translatora. Rozumiem mogłabym się wiele przez to nauczyć, lecz na ten moment potrzeba na to więcej czasu, niż na zwykły post po polsku. A sami rozumiecie, klasa maturalna do czegoś zobowiązuje :)



Tak więc Kochana Mniejszości czytająca mojego bloga przepraszam,ale skupię się na dokładnym tłumaczeniu każdego posta jak już ukończę tą szkołę i będę miała więcej czasu dla Was. A na chwile obecną umieszczam przycisk 'Translate' po prawej stronie.
Trzymajcie się cieplutko :)




Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Pisząc po angielsku na pewno szybciej podszlifujesz język ;) No i świetna koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mojego bloga też zagląda wiele osób z zagranicy jak i na fanpage, ale nie mam zamiaru pisać postu po angielsku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze lepiej wpierw dokształcić w ojczystym języku jesli sie chce pisac w innym.
    Nie pisze sie przeciez "po innym w języku" tylko "w innym języku", prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja mój błąd, jedynym usprawiedliwieniem może być że zaczęłam pisać wczoraj późniejszym wieczorem. Tytuł skorygowany, dziękuje za zwrócenie uwagi :)

      Usuń
  4. Też czasem zaglądam w tamtą statystykę i jest mi ogromnie miło, że mam tyle wyświetleń z innych krajów.
    Powodzenia w późniejszym pisaniu po angielsku! :D
    nothinghappenswith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***