image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Jesienna chandra

Hej Wam,
Taki piękny dzień jesieni dzisiaj za oknem, że aż mam ochotę wyjść na spacer. Niestety jesienna chandra i lekkie przeziębienie nie dadzą za wygraną. Jeżeli ktoś jest lub ma za sobą klasę maturalną wie, że lepiej nie zrobić sobie zaległości. Co ja gadam klasa maturalna, lepiej w ogóle nie robić zaległości :)  Bo jak wiadomo nie każdy lubi, czy potrafi się uczyć.



Liście opadają z drzew, coraz to szybciej zbliża się zima, a my popadamy w czas zadumy. Dla osób, które nie obchodzą Halloween życzę spokojnych świąt. Uważajcie w tym całym ścisku na cmentarzach. Natomiast dla osób, które wybierają się na huczne imprezy, udanej zabawy ! Ja zostanę przed komputerem z ciepłą herbatką, obtulona kołdra będę czytała Wasze blogi :)
Do następnego ! 



Share this:

CONVERSATION

10 komentarze:

  1. Przede mną klasa maturalna dopiero za rok i w sumie nie mogę w to jeszcze do końca uwierzyć, że lata szkolne tak szybko minęły :) Wyobrażam sobie jaki natłok wiedzy i zajęć musisz mieć teraz w szkole
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co racja to racja, jednak gdy pamięta się jeszcze coś z poprzednich lat jest łatwiej, a nie to co ja teraz muszę zakuwać :)

      Usuń
  2. Czas strasznie szybko mija, mnie klasa maturalna czeka za rok, ale juz teraz jedna godzina to straszne zaległości
    Zdrówka życzę! :*
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę zdrowia! Trzymaj się dzielnie.
    Ja teraz właśnie jestem w III klasie gimnazjum. Czekają mnie egzaminy. Co prawda nie jest to matura, ale i tak się stresuje.
    Bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga, jak i sam blog - dodaję go do obserwowanych!
    Czekam na ten "następny" z niecierpliwością! ;)
    Pozdrawiam! http://stylowka4u.blogspot.com/2015/10/30-all-you-need-is-love-romantic-style.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już do Ciebie zaglądam :)
      Egzaminy gimnazjalne czasem maja podobna wartość jak matura, bo to od nich zależy do jakiego liceum/technikum się dostaniesz. A to własnie szkoła średnia ma Cie przygotować do egzaminu 'dojrzałości'. Życzę powodzenia :)

      Usuń
  4. Ja jestem dopiero w I gizmnazjum! :D Ale nauki starznie dużo :C Super bluza! ;D
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No niestety teraz będzie coraz gorzej. Dużo nauki i zima, czyli więcej chorób :/
    Zdrowiej!

    Pozdrawiam
    Mogłabyś u mnie poklikać?
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/2015/11/blogowy-zeszyt-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem właśnie w klasie maturalnej plus przygotowuje się do zawodu kosmetyczki, nie powiem ciężko jest, ale trzeba dać radę ;) Pozdrawiam

    Zapraszam - www.aleksandrakobylnik.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przechodziłam na strasznym luzie do klasy maturalnej i jak do samej matury :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz rację z tymi zaległościami, lepiej ich sobie nie narobić :) świetna bluza!
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***