image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

7 Metalicznych stylizacji od Vogue

Kilka dni temu mieliśmy możliwość obejrzenia nowej kolekcji od Dior'a, gdzie można było zauważyć mnóstwo metalicznych looków. Odcienie srebra, złota czy brązów w połączeniu ze zwykłymi prostymi tkaninami wyglądały olśniewająco. Natomiast dzisiaj udało mi się znaleźć sesję we wspomnianym wyżej stylu, tym razem od Vogue China. A Wy co myślicie o połączeniu sportu z metalicznymi kolorami ?










Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Metaliczne kolory są świetnym dopełnieniem każdej stylizacji. Uwielbiam takie połączenia :)
    I na zdjęciach jeszcze moja ulubiona modelka aaa <3
    Obserwuję :)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekają mnie metaliczne kolory,ale osobiście raczej bym się na nie nie zdecydowała:)
    http://youmusntbeafraid.blogspot.com/2015/10/pazdziernik-spedzimy-w-kinie_3.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są kolory metaliczne a zbyt popularne chyba nie są, zawsze przyda się coś nowego :)

    http://beforeigo-away.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***