image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

#4 Unicorn

Heeej !

Dzisiaj będzie dość krótko (przynajmniej mam taką nadzieję). W tym tygodniu chciałam nadrobić trochę postami z tego względu, że w sobotę szykuje mi się pielgrzymka maturzystów i nie wiem czy będę miała czas napisać coś po drodze, a nie lubię pisać postów na zaś ... Tak więc, dzisiaj kolejna część paczek, tym razem od CNDirect. 


Na bluzę z motywem kwiatowym, której nie będę w stanie zobaczyć na ulicach polowałam od dawna. Gdy nadarzyła się okazja, od razu dodałam tego cudnego jednorożca do koszyka. Jak na taką cenę bluza spełnia swoje wymogi. Jednak na 'nadruk' należy szczególnie uważać, bo nie jest wydrukowany, ale naklejony.



Kolejną rzecz, którą możecie zauważyć jest torba, jestem w niej zakochana ! Potrafi dużo udźwignąć, a jak wiadomo my kobiety mamy w swoich torbach wszystko. Jednym jej minusem jest to, że zapach przez pierwszy tydzień trochę odstraszał i musiała się wietrzyć. Kurcze, obiecałam Wam krótki post i wyszło co zawsze. Miłego wieczoru ! :)






PS: We wcześniejszym poście się cieszyłam, że szablon nie zmienił jakości zdjęć. Jak widać moja radość poszła tym razem na marne :(

Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Cudowna torebka! pozdrawiam :) +obserwuje


    http://chocolate-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane, super bluza!:))
    Klikniesz również u mnie będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka bardzo fajna, poszukuję właśnie taką ;)

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz, do tego mega podoba mi się tło zdjęć! ;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***