image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Co ciekawego ma dla Nas ... #2

Dzień dobry, w kolejnej odsłonie, gdzie bierzemy pod lupę kolejny ze sklepów internetowych. W poprzedniej części był to Dresslink z tego względu, że mam z tym sklepem współpracę mogłam się trochę więcej wypowiedzieć na ich temat. Gdybyście miały jakieś pytania to śmiało piszcie do mnie na e-mail, chętnie pomogę.

Nie zagłębiając się dalej w poprzednią część dzisiaj zaprezentuję sklep CNDirect, szczerze mówiąc asortyment mają większy od Dresslinku, bo wyposażony w ubrania i akcesoria dla mężczyzn oraz elektronikę, tego nie znajdziemy w wyżej wspomnianym sklepie. Co do cen, są bardzo podobne.
Z tego, że niestety wielkimi krokami zbliża się jesień, znalazłam coś dla Was, na te zimniejsze pory:)










Share this:

CONVERSATION

11 komentarze:

  1. Proponujesz bardzo ciekawe zestawy.:) jeżeli chodzi o swetry to podoba mi się połączenie materiałów - ciężki z lekkim, z pewnością taki produkt doda szyku i elegancji każdej stylizacji.:)

    Pozdrawiam!
    www.cosnatics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zestaw biała bluza i spódnica jest fantastyczny ! z chęcią się zainspiruje;) www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw biała bluza i spódnica jest fantastyczny ! z chęcią się zainspiruje;) www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie zestawy bardzo mi się podobają ;) Trzecia i czwarta stylizacja najlepsza
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te sweterki są cudowne, a Ty idealnie je połączyłaś w zestawach! Kocham takie rozwiązania. Szary najlepszy :D
    Zapraszam do siebie ✿ www.neskakasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. LBA u mnie i jesteś nominowana http://killlia76.blogspot.com/2015/08/lba-czyli-liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, ale cudowne stylizacje zaproponowałaś, bardzo są one w moim stylu, szczególnie ta ostatnia! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa wodna sesja zdjęciowa pt. ''Ophelia'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/ophelia.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow świetne zestawienia, nie wiem co jest najfajniejsze, ale chyba drugi zestaw. :)
    Poklikałam :)
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne looki :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***