image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Back to school #1

Hej :)
Jak zapewne zauważyłyście, połowa wakacji za Nami. Co się z tym wiąże ? Coraz więcej półek sklepowych jest zapełnione zeszytami i artykułami szkolnymi, a w księgarniach możemy napotkać niezłe kolejki, które potrafią wychodzić nawet poza sklep. Ahh, jak ja nie cierpię czekania w takim sznureczku, a gdy już mówię jakiej książki potrzebuję, okazuje się, że jest wyprzedana i należy czekać te kilka dni, czy znów odstać swoje w innej księgarni. Wracając do tytułu postanowiłam, że podzielę ten post, temat (jak kto woli) na dwie, a może trzy części. Dzisiaj chciałabym się skupić na ciuszkach na rozpoczęcie roku. Dla niektórych osób będzie to pierwsze rozpoczęcie w nowej szkole. Natomiast jak wiadomo każda z nas chcę wyglądać jak najlepiej i zrobić jak najlepsze wrażenie już na początku :) Myślę, że jak było to w ubiegłych latach, czerń, biel i granat będą naszym niewulgarnym top. Tak więc, zaczynajmy !

Na sam początek wybrałam kiecki, jak wiadomo, gdy sukienka jest 'idealna' potrafi zrobić cały nasz wygląd i nie będziemy potrzebowały żadnych dodatków.
        



 

No, to może czas na spódniczki ? :)


Szukanie bluzek, które komponowały by się z pokazanymi Wam wyżej spódniczkami, było nie lada wyzwaniem, bo jak wiadomo sklepy posiadają i wyprzedają na chwile obecną letni asortyment. A jak wiadomo w crop topie na rozpoczęcie roku do kościoła nie wypada pójść, a może któraś z Was byłaby na tyle odważna ? :)

PS: Nie zapomnijcie o wygodnych butach, apele, przemówienia trochę czasu pochłaniają, a nie zawsze jest gdzie usiąść.

Share this:

CONVERSATION

39 komentarze:

  1. Super stylizacje :)
    Fajnie by było zrobić back to school z przyborami szkolnymi :)
    Zapraszam do mnie
    http://kierownikfirana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie za wcześnie na powrót do szkoły, ale no :))
    Pierwsza sukienka jest perfekcyjna.
    Ja idę w pikowanej czarnej i baletkach, grunt to wygoda.
    unc0uth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post !
    http://olussblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza sukienka śliczna!
    Sama bym taką założyła.
    Reszta ubrań też idealnie dopasowana.
    http://subeha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak , już niebawem szkoła - ten czas tak szybko leci ! :o
    co do outfitów najlepszy 1 i ostatni

    wana-wanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne propozycje outfitów. ♥

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza sukienka, druga spódniczka i te czarne spodnie są po prostu świetne, bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam, Laru!

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój post przypomniał mi, że zaczął się sierpień i został zaledwie miesiąc do szkoły. Nie lubię tego uczucia. Niemniej jednak stylizacje całkiem trafne, pozdrawiam!


    Co nowego? Możliwość zostania nominowanym do Liebster Blog Award! Wystarczy skomentować najnowszy post, podając link do swojego bloga, by później ewentualnie zostać wylosowanym :3 Zapraszam serdecznie!

    http://hint-of-relief.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie ci idzie :) Zaobserwowałam!
    http://roksomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne stroje,fajny post,back to school o nie jeszcze trochę haha:)

    OdpowiedzUsuń
  11. 2 sukienka jest idealna na rozpoczęcie roku :)

    www.littlecupofart.pl blog o modzie, sztuce i kulturze + ilustracje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie spódniczki mega! Ja jeszcze nie wiem jak się zaprezentuje! Jeszcze przeciez miesiac wolnosci! ♥

    Zapraszam gabiwegiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie piszesz, ale na modzie się nie znam :) zdjęcia też są super :D
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na : zakochanymol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne rzeczy, poklikałam, :)
    Zapraszam do siebie i zachęcam do poklikania
    http://ineedyoursoul.blogspot.com/2015/08/wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Poklikałam
    Obserwuje liczę na to samo i Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post. Bardzo fajne stylizacje na rozpoczęcie roku szkolnego :P Czas leci... :(

    http://strumykzmarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda że połowa wakacji już za nami :(
    poklikane i obserwuje
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza sukienka jest fenomenalna !! I ta spódniczka z fredzlemi tez - kliknąłam co nieco :)
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsza sukienka jest fenomenalna !! I ta spódniczka z fredzlemi tez - kliknąłam co nieco :)
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny post! Śliczne sukienki, spódniczki :) Czas leci szybko, zaraz znowu do szkoły trzeba będzie iść :/ Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak mieszkałam w Polsce, też tego nie nienawidziłam, że jak się poprosiło o jakiś podręcznik to mówiono, że jest już wyprzedana. Super rzeczy, poklikałam :)
    obserwuję :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja właśnie od września zaczynam nowy etap w swoim życiu, a mianowicie liceum.
    Pierwsza bluzka jest śliczna <3

    http://wieczorekm.blogspot.com/2015/08/outfit-vs-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem z osób, które rozpoczną nową przygodę w życiu. Z tych rzeczy najbardziej podoba mi się pierwsza sukienka
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne stylizacje :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nieee, tylko nie powrót do szkoły! :C
    Ale pierwsza sukienka- bomba! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa sesja zdjęciowa z druga modelką pt. ''Vampire'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/vampire.html

    OdpowiedzUsuń
  26. proszę nie wspominaj już o powrocie do szkoły :( nie chcę tam znów wracać! :D
    wygraj kombinezon lub okulary

    OdpowiedzUsuń
  27. Wpaniale stylizacje :) można coś dobrać dla siebie. Ja do szkoły na szczęście wszystko mam i ominie mnie ten "szał" zakupów pod koniec sierpnia.


    http://wgnadii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. poklikane :)
    świetne rzeczy! :)
    siwusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajne rzeczy, chociaż raczej w mojej szkole większość by nie przeszła na rozpoczęciu roku. ;) niektóre sukienki obłędne. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Absolutnie genialny masz gust :) Piękne stylizacje, fajne inspiracje:) Na pewno skorzystam!

    naszamarka.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz bardzo ciekawy wygląd bloga ;)

    Zapraszam !
    http://karolina-nosal.blogspot.com/2015/08/minnie-mouse.html

    Pozdrawiam !
    Może wspólna obserwacja ?
    Napisz u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowne stylizacje. Podoba mi się wygląd Twojego bloga. Zapraszam www.szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. druga sukienka megaa :D inne stylizacje też są bardzo ciekawe :) na szczęście moje wakacje trwają do października :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Marzy mi się ostatnio mała czarna idealna :) Oraz czarna, zwyczajna ołówkowa spódnica. Ale nigdzie nie ma czegoś tak prostego. Czasami nie wiem, jak działają te sklepy :)

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***