image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

#2

Hej Wam !
 Jak widać pogoda za oknem Nam sprzyja a jak wiadomo jest już to ostatni tydzień wakacji dla niektórych (zazdroszczę tym którym został jeszcze miesiąc). I trzymam kciuki za te osóbki, które zaczynają nową szkołę, powodzenia ! Można zobaczyć, że kilka dni temu dodałam mój pierwszy post. Byłam przygotowana na szczere komentarze, więc za każde pozytywne dziękuję z góry w tym poście :) Jesteście kochane ! Dostałam również negatywny komentarz, niestety autorka go usunęła.




Komentarz dotyczył stylu ubierania się i nawiązywał do tego, abym zobaczyła jak robią to inne blogerki i wzięła z nich przykład. Ale powiedzcie mi, czy my same nie jesteśmy kreatorkami naszego własnego stylu i naszych własnych upodobań ? 



Rozumiem, że zdjęcia mogły nie wyjść najlepiej. Sama przed aparatem się mega stresuję, nie mogę się skupić i robię głupie uśmieszki (mam nadzieję, że to przejdzie z czasem :)) Natomiast jakim celem jest wytykanie błędów w tym co zakładamy na siebie i czujemy się w tym dobrze?



Bluzka - Primark
Buty - CCC

Share this:

CONVERSATION

10 komentarze:

  1. Jestem tego samego zdania - to my tworzymy nasz styl. Bez sensu jest ubierać się jak połowa nastolatek. Bardzo ładne zdjęcia.

    W wolnej chwili byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła też do mnie :)
    ❀aleksandraty.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za milutki komentarz u mnie.
    Bardzo mi miło, że zdjęcia Ci się spodobały!
    To naprawdę ogromna motywacja :3
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się takimi komentarzami!Śliczne zdjęcia! muffinka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny klimat zdjęć. Super sukienka :)
    Ubieraj się jak chcesz ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bądź sobą to najważniejsze, podrabianych ludzi nie brakuje.;)

    Zapraszam do siebie: http://www.ciarka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam to za bezsensowne doradzać, aby brano przykład z innych. Każdy jest inny i każdy ma inne wyczucie stylu. Jednym się podoba innym nie. Mam nadzieję, że nigdy nie weźmiesz tego typu uwag do siebie i zawsze będziesz ubierać się tak, jak Tobie odpowiada :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia mają klimat, to najważniejsze, aby oglądane zdjęcia wzbudzały emocje;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***