image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Trendy wiosna-lato 2015: Neonowe włosy

Chociaż neonowe włosy pokochały głównie gwiazdy i nastolatki, patrząc na niektóre zdjęcia z Pinteresta albo Tumblera też mamy na nie ochotę. Producenci farb, lakierów, sprejów, czy pianek przekonują, że kolorową fryzurę można wykonać nawet tylko na jedną imprezę, a później po prostu zmyć kolor za pomocą wody z szamponem…. albo ściąć włosy. Chociaż na niektórych internetowych tutorialach dziewczyny przekonują, że najszybciej neonowe włosy można zrobić za pomocą suchych pasteli… (nie polecam tego sposobu!). Na rynku (co prawda głównie zagranicznym) pojawiły się produkty, które pozwolą pomalować włosy na dowolny kolor bez ryzyka pozostania z taką fryzurą na dłużej (np. jednodniowy sprej Venita). Innych specyfików, takich jak tonery (np. Manic Panic) warto poszukać na zagranicznych stronach internetowych albo w profesjonalnych hurtowniach fryzjerskich. 
            Jeśli marzysz o trwałej neonowej koloryzacji lub o kolorowym ombre, warto udać się jednak do fryzjera. Przed nałożeniem neonowego koloru - szczególnie na ciemne włosy należy je rozjaśnić, a to nie jest takie proste. Chociaż cieniowane włosy powoli odchodzą do lamusa, te w intensywnych odcieniach świetnie sprawdzą się podczas muzycznych festiwali i letnich wyjazdów. Po kilku miesiącach wystarczy tylko nieco skrócić włosy, by zapomnieć o wakacyjnych szaleństwach (na głowie).





Share this:

CONVERSATION

10 komentarze:

  1. Fajny, ciekawy pościk! :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    plutaklaudia.blogspot.com. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja uwielbiam takie kolorki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama myślałam nad kolorowymi włosami ;) Bardzo mi się podobają neonowe barwy ;)

    Mój blog | klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna marzę o jakimś odcieniu niebieskiego i chyba w wakacje coś spróbuje :) Bardzo fajnie piszesz będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie włosy! sama zrobiłam sobie ostatnio ciemny fiolet :)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy Post, obserwuje i Zapraszam do siebie :) http://moniaankaaphotography.blogspot.com/search?updated-min=2015-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2016-01-01T00:00:00-08:00&max-results=16

    OdpowiedzUsuń
  7. próbowałam kiedyś suchymi pastelami zrobić kolorowe końcówki... również nie polecam ;)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podobają pudrowo różowe ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah, tak, mi również ogromnie podobają się kolorowe, neonowe włoski! Sama kiedyś zrobiłam sobie fioletowe i różowe i nie na stałe :) Nie wyniszczyło mi to włosów, użyłam tonerów, kosztowały 30 zł niestety nie pamiętam jakiej marki... Ale efekt różowych był super, za to fioletowych - zbyt ciemne. Trzymały ok. 2 tygodni, jednak po każdym umyciu włosów trochę schodziło ;). Fajna przygoda z takimi włoskami i zazdroszczę ludziom którym naprawdę do twarzy w takich kolorkach!

    Pozdrawiam i zapraszam częściej na mojego bloga ;)
    oczywiście dodaję też do obserwujących!
    http://dobrochnam.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  10. I love Chloé's hair :)
    https://whiteandpinkpeony.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***