image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Get the look: Kendall Jenner


Z tego względu, że spodobał Wam się post o Charli (Klik) postanowiłam o napisaniu kolejnego posta, tym razem o Kylie Jenner. Jeżeli jej nie kojarzycie w skrócie przedstawię Wam jej osobę.


Kylie Kristen Jenner jest amerykańską gwiazdą programów typu reality show, modelka. Znana jest również z pojawiania się w programie E! Z kamerą u Kardashianów.

 Jenner była modelką kolekcji Avril Lavigne Abbey Down na New York Fashion Week w 2011 roku. W tym samym roku, razem z siostrą, została "Ambasadorką Stylu" magazynu Seventeen. Siostry były gospodarzami czerwonego parkietu na Glee: The 3D Concert Movie i Zmierzch: Przed Świtem- część 1 w Los Angeles.



Share this:

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się styl Kylie, wygląda również szałowo, jednakże Kendall jest moją ulubioną z Kardashianek i według mnie najładniejszą i najbardziej naturalną.

    h

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre zestawy nawet bardzo mi się podobają ale nie wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna dziewczyna i jej styl też bardzo mi się podoba :)
    zapraszam do mnie na rozdanie ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ją lubie :)
    paperlifex33.blogspot.com obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ma ona styl. :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się podobają te kolorowe końcówki ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. W ogóle styl Kendall jak i cała ona do mnie nie przemawia :(

    Pozdrawiam :)
    http://dobrochnam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***