image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Charli XCX ikona dla nastolatek ?

Charli, a właściwie to Charlotte Emma Aitchison swoją karierę zaczynała w wieku 14 lat, gdzie była autorką tekstów. Dzisiaj spod jej ręki wyszły utwory dla takich artystów jak: Britney SpearsIggy AzaleiGwen StefaniMarina and the Diamonds, Hilary Duff Rity OryPrzechodząc do jej styluCharli sama mówi, że jednym z jej znaków rozpoznawczych to burza ciemnych włosów i smokey eyes. Charlotte uwielbia również nadruki (nie tylko na t-shirtach), legginsy oraz buty Buffalo, które według piosenkarki powinny wrócić do łask.

Na koniec dodam, iż Charli XCX do tej pory wydała tylko kilka singli, ale jej twórczość już jest porównywana do M.I.ALykke Li, Zola Jesus, czy Robyn. Charli miała już nawet okazję wystąpić w Polsce. Zastąpiła Franka Oceana, jako support przed koncerem Coldplay na Stadionie Narodowym. 




Share this:

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Świetny post ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ikona to dosyć duże słowo - nie miałam zielonego pojęcia o jej istnieniu :P Myślę, że osiągnęła duży sukces, skoro pracowała z tak popularnymi piosenkarzami. Ale to nie jest muzyka, której słucham. Może dlatego, że termin ważności słowa "nastolatka" w odniesieniu do mnie upływa właśnie w tym roku? :/

    http://nevermind-factory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja najlepsza! <3 kocham ten post haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Może przesadziłaś, z tą jej ikonicznością, ale dziewczyna się naprawdę dobrze zapowiada. Miałem okazje obejrzeć jej występ, bo była również supportem Katy Perry w Krakowie. Kariera stoi otworem, wszystko jest w jej rękach ;)

    Pozdrawiam,
    Wychowski
    www.wychowski.net

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o niej tylko przez jedną piosenkę. Nie sądziłam, że mogła tworzyć dla takich sław! Super post. Można się z niego dużo dowiedzieć!

    Zapraszam do mnie
    littlemexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli naprawdę pisała dla tych gwiazd to ja zmieniłam o niej zdanie na lepsze , chociaż zawsze jej piosenki uwielbiałam i chętnie ich słucham :)
    http://daszel-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna notka! fanów Charli zapraszam na najlepszy polski fanpage: fb.com/charlixcxsource

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Charli i często słucham jej piosenek. Moim zdaniem ma cudowny głos, jak i styl, którym od czasu do czasu staram się inspirować, ponieważ czasem naprawdę powala. Jest bardzo ładna, co też jest ważne! Świetny post, dowiedziałam się dzięki niemu bardzo dużo o Charli :)

    http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***