image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

FRĘDZLE - JAK NOSIĆ ?



BERSHKA 99.90 PLN

Frędzle powracają w wielkim stylu w spódnicach, torebkach czy kurtkach Modne tej wiosny będą również buty z frędzlami, które już kilka sezonów temu były promowane przez wielu projektantów. Frędzle świetnie wyglądają w ruchu oraz nadają stylizacji swobody. Najlepiej wyglądają w odcieniach brązów, beżów i czerni, ale te bardziej odważne i żywe warianty kolorystyczne również mogą wyglądać bardzo ciekawie. Co więcej, frędzle pasują naprawdę każdej sylwetce i do każdej stylizacji, bo potrafią zmieniać się jak kameleon! Mogą być bardzo eleganckie i w stylu roztańczonych lat dwudziestych. Mogą mieć bardziej folkowy, indiański charakter. 
Natomiast   zrobione na przykład z czarnej skóry   nabierają rockowego, a nawet metalowego charakteru. Jeśli natomiast jesteś romantyczką, postaw na frędzelkową spódnicę maxi w stylu hippisowskich lat sześćdziesiątych albo dużą chustę, obszytą na dole frędzelkami.  


Share this:

CONVERSATION

33 komentarze:

  1. Wow ale nietypowy wygląd bloga :o Bardzo fajny! Mój jest jeszcze w trakcie projektowania ;)

    http://rudaiblondyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kreatywny blog. Uwielbiam frędzle, taki indiański motyw :D
    Pozdrawiam cieplutko xoxo i zapraszam do mnie :*
    little-nasty-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam kiedyś, kiedyś miałam bluzkę z fredzelkami, widać jak moda lubi wracać do starych stylów ;-) Mogłabym się skusić :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam frędzle przy torebkach, zwłaszcza czarnych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za frędzlami, moim zdaniem są zbyt kowbojskie (?), jednak Twoje rady wydają się być przydatne, gdybym kiedykolwiek miała styczność z takimi ubraniami, dodatkami.

    http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja, podobnie jak koleżanka wyżej, nie lubię bardzo frędzli, kojarzą mi się z kiczem, ale post fajny, być może pod wpływem trendów przełamię się do nich i z Twoich rad wtedy na pewno skorzystam :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nareszcie zachęcająco wyglądający blog. Czysto, przejrzyście i nic nie odrywa od czytania świetnych wpisów. Nic tylko wracać po więcej. Pzodrawiam Paweł Heczko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przejrzysty blog :D
    Dzięki za rady w noszeniu frędzli <3

    http://ta-szalona-ola.blogspot.com/ - wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Był taki czas, że uważałam frędzle za wieśniactwo, ale teraz zmieniłam punkt widzenia o 180 stopni. Są mega, to tylko kwestia z czym się je połączy, ważne aby nie przesadzić.


    Zapraszam do nas: www.encore4u.blogspot.com - blog o modzie i torebkach ;)
    W nowym poście o kultowych torebkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebkę z frędzlami umiem nosić bez problemu. Zawsze mam problem z bluzką.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Od zawsze uwielbiałam frędzle i bardzo się cieszę, że sa w tym roku modne :)
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają nam się frędzle ale na kimś :) Same nie czujemy się w nich zbyt dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oby dzieki Tobie kobiety stawaly siepiekniejsze, zapraszam do siebie, dzis nowy wpis http://www.krystianwojtowicz.pl - przy zapisie masz ebooka

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem na Twoim blogu już któryś raz i bardzo mi się podoba. Cos dobrze napisane o modzie i w dobrej oprawie :)
    Ja właśnie lubię frędzle w takim rockowym stylu i ostatnio udało mi się kupić świetną bluzkę :)


    http://moja-pasja-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie bardzo podobają się torebki z frędzlami:D
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam frędzle !
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w sumie odnoszę się obojętnie do frędzli. Ani za nimi nie szaleję, ani nie jestem przeciwna. Osobiście nie mam ani jednej rzeczy z frędzlami i w sumie nie jestem pewna, czy bym chciała :P Może kiedyś!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie jestem zwolenniczką frędzli ale kto co lubi :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam frędzle :). Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nietypowy wygląd bloga, przez co bardzo oryginalny!
    Ja osobiście zakochałam sie w trendzie jakim są frendzle, a najbardziej w pewnej torebce z H&M! ;)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Frędzle, bardzo lubię. Piękny i ciekawy blog.
    zapraszam do siebie: http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja osobiście jestem zakochana we frędzlach, choć nigdy nie wiem właśnie "z czym to się je" i co dokładnie powinnam do tego ubrać. :)

    Pozdrawiam,
    Pluta Klaudia z plutaklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię frędzle, zwłaszcza w dodatkach. Uwielbiam je zestawiać z prostymi ubraniami. :)
    Fajny blog, szkoda, że tak rzadko piszesz..

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com - KLIK
    FACEBOOK - KLIK || INSTAGRAM - KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jakoś nie szczególnie przepadam za pędzlami, aczkolwiek myślę że w te lato pokombinuję z t-shirtami i może przerobie je na crop topy z frędzlami? :D

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST I KONKURS KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  25. najbardziej podobają mi się kurtki z frędzlami! no i torebki oczywiście :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  26. nigdy nie nosiłam frędzli ale coraz bardziej zaczynają mi sie podobać! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog!
    Nie mam nic z frędzlami ale od jakiegoś czasu zaczynają mi się podobać , szczególnie kurtki <3
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię frędzle, chociaż w swojej szafie mam je na razie tylko na torebce. ;) Uwielbiam stylówkę na samej górze po prawej, mam ją zapisaną w folderze z inspiracjami. :)
    robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię frędzle w brązowych odcieniach i w stylu boho :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja najbardziej lubię torby z frędzlami i jakieś narzutki w stylu boho :)
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/07/kosmetyczny-zawrot-gowy-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  31. ja nie nosze frędzli :)
    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***