image1 image2 image3

HELLO I'M DAGMARA|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I HOPE YOU SPEND A NICE TIME HERE|ENJOY!|

Asymetryczne spódnice - hit czy kit ?


Hej, za oknem coraz cieplej, co oznacza coraz lżejsze ubrania. Dzisiaj przyjrzyjmy się jednym z trendów 2015, jakim są asymetryczne spódnice. W sklepach możemy znaleźć mnóstwo opcji, spośród których każda znajdzie coś dla siebie. Jak się okazuje w tym sezonie to najbardziej pożądanym modelem są spódnice kopertowe, z maxi rozporkami czy te z kilkoma warstwami - są hitem.





Zakładając tak krótką spódnice należy pamiętać, że możesz wyglądać wulgarnie, czy wyzywająco. Dlatego zadbaj o coś stonowanego, np lekką koszule zwaną potocznie mgiełką lub zabawny skromny t-shirt. W ten sposób będziesz wyglądać modnie i jednocześnie skromnie.



Share this:

CONVERSATION

22 komentarze:

  1. Zgadzam się z Tb. Można w niej wyglądać wulgarnie ,ale gdy założymy coś skromnego to jest o wiele lepiej ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam wszystko co asymetryczne i wcale nie czuję, że wyglądam wulgarnie, źle :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają, ale nie na mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega podobają mi się te spódnice,jednak ostatnio nigdzie ich nie widzę w sklepach :(
    Zapraszam: Mój blog- kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo one podobają, muszę gdzies taką zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te spódnice wygladają super jeśli ma się odpowiednią figurę i zgrabne nogi :D
    zapraszam http://iknowtheuk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódniczki śliczne, jeśli ktoś ma piękne nogi i dobrą figurę to jak najbardziej ;D
    Pozdrawiam! :)

    we-weeronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie akurat nie do końca te spódnice przekonują. Czasami krój spódnicy mocno zniekształca figurę osoby, która ją nosi. Sama nie wiem co myśleć, spódnic zaś nie zakładam często, więc pewnie minie trochę czasu, zanim sama wybiorę się na zakupy i sprawdzę na sobie, jak w tym wyglądam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie, dużo zależy od tego, co do nich założymy :) Do tych spódnic trzeba mieć też odpowiednią figurę.

    http://tittadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog ! Obserwuje i licze na rewanz :) Fotki ekstra !
    www.dlifebook.blogspot.com spodnice suuper !

    OdpowiedzUsuń
  11. Było ich stasznie duzo rok temu i jakos mnie nie przekonują :)

    Bardzo ładny i przejrzysty blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? Bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy :)
    Mój blog
    Pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz w komentarzu pod

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się takie spódnice, ale trzeba uważać jak się je nosi :D
    obs za obs?
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post!
    Bardzo lubię takie czytać!
    Rozmyślam nad zakupem takiej spódnicy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmm, moim zdaniem te spódniczki to KIT. Wgl. mi się nie podobają, ale każdy ma swój własny pogląd!
    http://happyyoungw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Rok temu były na wielu blogach, ale mnie jakoś nie przekonują.
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Te spódniczki bardzo mi się podobają, ale w moim wieku jeszcze nie wypada :(
    http://marrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uważam że zdecydowanie hit. Potrzebne jest jakieś irracjonalne rozwiązanie i trochę szaleństwa w ubiorze. :)
    pozdrawiam.
    http://fashionable00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojeju przecież spódnica sama w sobie nie jest wulgarna i nawet jeżeli ją założysz z czymś odkrywającym na górze to wszystko zależy od tego jak się będziesz zachowywała, przecież to zachowanie świadczy o nas w większej mierze niż strój.

    Zapraszam do nas ♥
    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódnice są piękne, a w dodatku z koszulą będą ekstra! Super post.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają mi się tego typu spódniczki, jednak osobiście nie czułabym się w takiej dobrze, wobec tego pozostanę przy obserwacji pięknie wyglądających w takowych dziewcząt :D

    Pozdrawiam gorąco, shslove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam te spódniczki, choć wolę spodenki asymetryczne :) Pozdrowienia

    http://mitt-nye-liv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie spódnice są już modne 2. sezon chyba...więc jak dla mnie żadna nowość :) Natomiast są bardzo fajnym elementem garderoby. Najbardziej podoba mi się jednak bluzka z pierwszego zdjęcia :)

    www.kolorowypingwin.pl

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
Każda obserwacja i każdy komentarz motywuje:)

***